خرید نایلون گلخانه صادراتی عمده با بهترین قیمت

جهت خرید عمده نایلون گلخانه ای صادراتی باید ابتدا به خوبی با انواع این نایلون ها و ابعاد و کیفیت متفاوت آن آشنا شده و سپس با بررسی شرایط سفارش این محصول با بهترین قیمت سفارش دهیم.

انواع نایلون گلخانه ای

امروزه با توجه به شرایط محدودیت های انجام کشاورزی در فضای باز و تغییرات آب و هوایی مختلف، شاهد افزایش تعداد گلخانه ها در کشور هستیم؛ چرا که در گلخانه ها شرایط محیطی قابل کنترل هست و می توان در فصول مختلف سال محصولات گلخانه ای را به خوبی پروش داده و توزیع کرد.

انواع نایلون های گلخانه ای در حال حاضر به صورت کلی شامل دو مدل می شود:

  1. نایلون گلخانه ای معمولی
  2. نایلون گلخانه UV

نایلون های گلخانه ای UV، موجب جلوگیری از رسیدن اشعه های ماورای بنفش به محصولات و افزایش کیفیت و سلامت آن ها می گردد. این محصولا دارای کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی می باشند.

قیمت نایلون گلخانه عمده

قیمت عمده نایلون گلخانه ای

قیمت عمده انواع نایلون گلخانه ای با توجه به عرض آن و همچنین ضخامت و کیفیت نایلون ها مشخض می گردد.

ضخامت این نایلون ها از حداقل 200 میکرون الی 300 میکرون و به بالاتر می باشد که در تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار می باشد.

نایلون های گلخانه ای صادراتی در حجم های بالا و به صورت تناژ در کارخانه و کارگاه های تولید نایلون گلخانه ای، آماده شده و با توجه به سفارش مشتری جهت ترخیص، ارسال می گردد.

فروش نایلون گلخانه ای صادراتی

خرید نایلون گلخانه ای صادراتی

همان طور که می دانید یکی از بهترین راهکارها برای رشد تولید محصولات کشاورزی و رشد اقتصاد کشور، استفاده از ظرفیت بالای محصولات گلخانه ای می باشد.
جهت ساخت و تجهیز گلخانه ها در سراسر کشور به ادوات و لوازم مختلفی نیاز هست و یکی از موارد مهم، تهیه نایلون های مخصوص گلخانه است که از طریق آن می توان شرایط محیطی گلخانه ها را به خوبی کنترل کرد.

پس از ثبت سفارش ابعاد و مشخصات مورد نظر برای نایلون گلخانه ای و مشخص شدن قیمت، این محصول با توجه به سفارش مورد نظر تولید شده و برای توزیع این محصول ارسال و در اختیار خریداران عمده نایلون ها قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما