بررسی کولر گازی و اسپیلت ال جی

همان طور که می دانید، کولر گازی یکی از پرکاربردترین دستگاه های تهویه مطبوع ساختمان می باشد. اسپیلت ها یا  کولر گازی دو تکه نیز نسل جدید کولرهای گازی بوده و شامل یونیت داخلی و یونیت خارجی می گردند. در ادامه با ویژگی ها و مزایای کولرهای گازی و اسپیلت های شرکت ال جی بیشتر آشنا خواهیم شد و امکانات انواع اسپیلت ال جی را بررسی می کنیم.

بررسی کولر گازی و اسپیلت ال جی

در حال حاضر انواع سیستم های تهویه مطبوع تولیدی توسط شرکت ال جی کره جنوبی با تکیه بر عواملی از جمله: تکنولوژی برتر، تضمین کیفیت، جهانی بودن و بازار یابی مؤثر، بخش اعظمی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده اند و یکی از بزرگترین صادرکنندگان کولرهای گازی به تمام نقاط جهان می باشند. استفاده از پیشرفته ترین خطوط تولید و نیروی انسانی ماهر و همچنین آزمایشگاه های مجهز برای تست قطعات لازم برای فرآیند تولید، از دیگر مزایای کارخانه های ال جی است. تطبیق محصولات ال جی با استانداردهای کشورهای مختلف و طیف وسیع و متنوع محصولات، موجب صادرات قابل توجه ال جی به کشورهای گوناگوت شده است.

کولرهای گازی ال جی با توجه به طراحی زیبا، مدل های متنوع و به روز و خدمات پس از فروش گسترده در کشور ما نیز با استقبال گسترده ای مواجه شده است.

کولر گازی و اسپیلت ال جی

انواع کولر گازی ال جی

کمپرسورهای مورد استفاده در کولرهای گازی ال جی شامل کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر می شوند. کمپرسورهای اسکرال معمولا در کولرهای گازی ایستاده کاربرد دارند. کمپرسورهای دارای کیت اینورتر موجب کاهش مصرف برق می شوند.

ماده مبرد مورد استفاده در کولرهای گازی ال جی معمولا یکی از گازهای R22 یا R410 می باشد.

کولرهای گازی و اسپیلت های ال جی از تنوع بسیاری برخوردارند. برخی از انواع مدل های پرکاربرد اسپیلت ال جی عبارتند از: اسپیلت های تایتان، نیو تایتان، تایتان بیگ، تایتان آرت کول، نکست پلاس، نکست وان و نکست فایتینگ.

کولر گازی اسپیلت ال جی

قابلیت سرمایشی کولر گازی اسپیلت ال جی

استفاده از فناوری (اینورتر V) در کولرهای گازی ال جی موجب کاهش مصرف برق در کنار سرمایش قدرتمند این دستگاه ها شده است. با استفاده از این فناوری در هنگام روشن کردن کولر گازی، کمپرسور با حداکثر دور شروع به کار کرده و دمای ساختمان به حد مطلوب می رساند. پس از رسیدن به دمای مورد نظر، کمپرسور خاموش نشده و با تغییر پیوسته سرعت خود دمای هوا را در حد مطلوب حفظ می کند. در نتیجه شاهد خاموش شدن کمپرسور و سپس استارت مجدد آن نخواهیم بود و مصرف برق سیستم کاهش می یابد در حالی که سرمایش قدرتمندی نیز انجام شده  است.

همچنین استفاده از پره های چهار جهته خروج هوا نیز موجب خروج سریع هوای گرم و قدرتمندتر شدن قابلیت سرمایشی سیستم می شود.

مصرف برق کولر گازی ال جی

استفاده از امکاناتی از جمله خروجی هوای کارآمد، مبدل حرارتی جدید و فناوری اینورتر V در کولرهای گازی و اسپیلت های ال جی موجب بازدهی بالای آن ها شده است. همان طور که اشاره کردیم اسپیلت های اینورتر، مصرف برق را تا حد زیادی کاهش می دهند.

در هنگام خرید باید به برچسب رده انرژی کولرها نیز توجه کرده و بهتر است مدل های به روزتر را خریداری کنید.

دوام و طول عمر کولرهای گازی ال جی

منظور از دوام کولرهای گازی این است که در درجه حرارت شدید و اوج گرمای تابستان به خوبی کار کرده و علیرغم دماهای مختلف خارج ساختمان، عملکرد یکسانی داشته باشد. کولرهای گازی و اسپیلت ال جی از این نظر عملکرد قابل قبولی داشته اند. در کولرهای گازی ال جی از کنداسور MF استفاده شده است که حدودا 15 درصد ظرفیت حرارتی بیشتری نسبت که کندانسورهای قدیمی تر داشته و با وجود مصرف برق کمتر، عملکرد بهتری را ارائه می دهتد. همچنین این کندانسورها از آلومینیوم گالوانیزه ساخته شده و مقاومت بیشنری در برابر خوردگی دارند.

کیفیت کمپرسور و بدنه کولرهای گازی اسپیلت ال جی به مرور زمان پیشرفت کرده بهبود یافته اند. در حال حاضر این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طول عمر قابل قبولی نیز دارند.

طراحی و شکل ظاهری کولر گازی و اسپیلت ال جی

کولرهای گازی ال جی دارای تنوع وسیعی بوده و می توانند پاسخگوی سلایق مختلف شوند. کولر گازی و اسپیلت های شرکت ال جی بسیار متنوع بوده و قیمت های مختلفی را نیز در بر می گیرند و از همین رو شما می توانید با توجه به میزان بودجه و هزینه ای که در نظر دارید، کولر گازی مناسب خود را انتخاب کنید. به طور کلی می توان گفت طراحی ظاهری این محصولات نیز خوب و قابل قبول است. اما در صورتی که شما به دنبال کولر گازی با ظاهر و رنگ خاص هستید باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید و شاید نیاز باشد برندهای دیگر را نیز بررسی کنید.

مزایای کولرهای گازی ال جی

  • سر و صدای بسیار کم دستگاه
  • تنوع فراوان مدل ها
  • یونیزه کردن هوای ورودی به کولر
  • تمیز کاری خودکار و جلوگیری از تشکیل باکتری و قارچ بر روی مبدل حرارتی دستگاه
  • استفاده از سیستم فیلتراسیون پلاسما و حذف ویروس ها و عوامل آلرژی زا
  • استفاده از فیلتر حفاظتی میکرو 3M و حذف گرد و خاک و باکتری های مضر تا اندازه 0.3 میکرومتر
  • کم مصرف بودن کولرهای ال جی خصوصا در مدل های اینورتر
  • استفاده از الگوریتم BATA جهت صرفه جویی در مصرف انرژی
  • ضمانت و خدمات پس از فروش بسیار خوب محصولات ال جی

فروش انواع کولر گازی و اسپیلت ال جی

انواع کولرهای گازی و اسپیلت ال جی با کیفیت و قیمت متنوع برای کاربردها و سلایق مختلف توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه قصد خرید انواع کولر گازی و اسپیلت ال جی با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما