بهترین قیمت فروش کولر گازی اسپیلت اجنرال

در این نوشته به بررسی برند اجنرال در تهویه مطبوع می پردازیم و با ویژگی های کولرهای گازی و انواع اسپیلت اجنرال بیشتر آشنا خواهیم شد.

برررسی برند اجنرال

شرکت اجنرال (O’GENERAL)، تولید و عرضه سیستم های تهویه مطبوع را از سال 1963 میلادی آغاز نموده است. سیستم های تهویه مطبوع تولیدی توسط شرکت اجنرال، شامل انواع کولرهای گازی پنجره ای، اسپیلت های سقفی و کانالی، داکت اسپیلت ها، کولرهای گازی مولتی پنل و سیستم تهویه مطبوع VRF می شوند.

محصولات شرکت اجنرال با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های کشور ژاپن تولید شده و پس از تولید در مراکز آزمایشگاهی فوجیتسو (Fujitsu) ژاپن، کیفیت آن ها تست شده و مورد ارزیابی قرار می گیرند تا از عملکرد مطلوب آن ها در سخت ترین شرایط کاری اطمینان حاصل شود. محصولات شرکت اجنرال پس از تولید در کشور ژاپن در تایلند مونتاژ می شوند.

بررسی کولرهای گازی و اسپیلت اجنرال

کولرهای گازی اجنرال با توجه به سابقه طولانی در تولید دستگاه های تهویه مطبوع و همچنین دوام و راندمان بالا در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استقبال قرار گرفته است.

طراحی منحصر به فرد سیستم های تهویه مطبوع شرکت اجنرال در کنار تبلیغات گسترده موجب شده تا از این محصولات در سراسر جهان استقبال وسیعی انجام گیرد. در ایران نیز کولرهای گازی و اسپیلت اجنرال از پرفروش ترین و قدرتمندترین برندهای کولر گازی شناخته می شوند.

کولر گازی و اسپیلت اجنرال

فروش کولر گازی و اسپیلت اجنرال

کیفیت بالا و دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسورهای کولرهای گازی شرکت اجنرال، علاوه بر کیفیت بالای آن ها موجب افزایش قیمت این دستگاه ها در مقایسه با سایر برندها شده است.

اسپیلت های دیواری اجنرال با قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی و با تکنولوژی اینورتر، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که کیفیت و مصرف بهینه انرزی برای آن ها اولویت دارد.

کمپرسورهای مورد استفاده در کولرهای گازی اجنرال شامل کمپرسورهای اسکرال، روتاری و کپرسورهای با کیت اینورتر می شوند. اکثر کمپرسورهای کولرهای گازی اجنرال از برند تکامسه آمریکا می باشند.

مزایای کولر گازی و اسپیلت اجنرال

  • مصرف بهینه انرژی
  • سرمایش قدرتمند و سریع در تمام فضای ساختمان
  • دوام و طول عمر بالا
  • عملکرد مطلوب در شرایط کاری مختلف
  • فیلتراسیون مناسب هوا

نتیجه گیری

در حالت کلی می توان گفت طراحی ظاهری کولرهای گازی و اسپیلت اجنرال، زیبایی خاصی نداشته و قابلیت رقابت چندانی با برندهای دیگر ندارند اما مزیت اصلی آن ها کیفیت و دوام بالای قطعات و قابلیت عملکرد در انواع شرایط آب و هوایی می باشد.

همچنین قیمت کولرهای گازی و اسپیلت های اجنرال در مقایسه با برندهای دیگر بالاتر می باشد اما با توجه به مصرف انرژی بهینه این محصولات، پس از مدتی تفاوت قیمت اولیه آن ها با کاهش هزینه مربوط به مصرف انرژی جبران می گردد.

فروش انواع کولر گازی و اسپیلت اجنرال با بهترین قیمت

انواع کولرهای گازی و اسپیلت اجنرال با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع موجود در بازار با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahviesaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما