خرید و فروش انواع دستگاه فن کویل نیک

در این نوشته قصد داریم به بررسی برند نیک، انواع فن کویل نیک و مزایای آن ها بپردازیم. همچنین با بهترین روش خرید انواع دستگاه های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی برند نیک

شرکت نیک در ابتدا کار خود را به عنوان عضوی از شرکت پرسپولیس آغاز نمود. شرکت پرسپولیس در سال 1339 و با بهره گیری از دانش فنی شرکت لینده آلمان، تأسیس شد. در سال 1346 اولین نسل خانواده نیکنام، فعالیت مستقل خود را با نام پارس تکنیک شروع کرده و در این زمان به تولید انبوه سردخانه های کوچک تجاری می پرداختند.
شرکت برودتی و حرارتی نیک در سال 1364 ثبت گردید. شرکت نیک از سال 1388 تولید تجهیزات طراحی و تهویه مطبوع را آغاز کرد. در حال حاضر شرکت نیک انواع تاسیسات تهویه مطبوع از جمله هواشوی ها، انواع چیلر آب خنک و هوا خنک و انواع فن کویل ها را تولید و بازار عرضه می کند.

انواع فن کویل نیک

فن کویل های شرکت نیک در انواع مدل های زمینی، کاستی، کانالی و سقفی و با ظرفیت های هوادهی مختلف تولید می گردند.

برخی از انواع مدل های فن کویل عبارتند از: فن کویل سقفی NFCC، فن کویل کانالی NFCH، فن کویل زمینی NFCD، فن کویل کاستی یک طرفه NFCO، فن کویل کاستی چهار طرفه NFCF.

فن کویل نیک

 فن کویل نیک دستگاه

فن کویل نیک زمینی فروش فن کویل نیک

مزایای فن کویل نیک

  • مدل های متنوع
  • بدنه گالوانیزه و مقاوم
  • بدون ارتعاش و سر و صدا
  • فیلترهای قابل شستشو
  • کیفیت و طول عمر بالا

فروش انواع فن کویل نیک

چنانچه قصد خرید انواع دستگاه های تهویه مطبوع موجود در بازار از جمله انواع فن کویل نیک با مناسب ترین قیمت دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahviesaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما