فروش انواع پکیج ایران رادیاتور با بهترین قیمت

در این صفحه با مزایای انواع پکیج ایران رادیاتور و همچنین بهترین و آسان ترین روش خرید انواع پکیج های دیواری و زمینی با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

پکیج ایران رادیاتور

بررسی پکیج ایران رادیاتور

تولید انواع پکیج های دیواری و زمینی ایران رادیاتور از سال 1383 آغاز شده است و امروزه با توجه به تبلیغات و قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوب، مشهورترین برند پکیج در ایران محسوب می شود.

انواع پیکج ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور در مدل های زمینی و دیواری و در انواع تک مبدله و دو مبدله با تنوع بالا تولید و به بازار عرضه می گردند. همچنین پکیج های ایران رادیاتور به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم می شوند که مدل های سری FF فن دار و سری CF پکیج های بدون فن ایران رادیاتور هستند. پکیج های ایران رادیاتور به صورت آنالوگ و دیجیتال و در ظرفیت های مختلف موجود می باشند.
پکیج های سری BM ایران رادیاتور، پکیج تک مبدله و پکیج های سری ECO, K, ES, M, E, L, LR پکیج های دو مبدله ایران رادیاتور محسوب می شوند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج تک مبدل ایران رادیاتور

در پکیج های تک مبدل یا بی ترمیک (BITHERMIC) ایران رادیاتور از نوعی مبدل به عنوان مبدل اصلی دوبل استفاده می گردد که آب گرم مصرفی و نیز آب سیستم گرمایش از داخل این مبدل عبور کرده و پس از گرم شدن به رادیاتورها منتقل می شوند.
هنگامی که شیر آب باز می شود به منظور تامین آب گرم مصرفی، آب سیستم گرمایش توسط پمپ متوقف شده و تنها آب سرد ورودی وارد مبدل شده و توسط شعله گرم و در نهایت به مصرف می رسد. در این حالت پکیج مانند یک آبگرمکن فوری دیواری عمل می کند.
در این سیستم کنترل دمای آب گرم مصرفی به دلیل تماس مستقیم با شعله، سخت تر بوده و دمای آب گرم در حین مصرف دچار نوسان می گردد. همچنین تماس مستقیم آب با شعله موجب رسوب گذاری زودهنگام آن می شود.

پکیج دو مبدل ایران رادیاتور

در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک (MONOTHERMIC) ایران رادیاتور از دو نوع مبدل تحت عنوان مبدل اصلی و مبدل صفحه ای استفاده می گردد.
مبدل اصلی وظیفه تامین گرمایش رادیاتورها را بر عهده دارد و آب سیستم گرمایش توسط این مبدل گرم شده و به رادیاتورها منتقل می گردد. اما برای تامین آب گرم مصرفی، آب سیستم گرمایش از طریق پمپ ها از مبدل اصلی عبور کرده و سپس به جای حرکت به سمت رادیاتورها از مبدل صفحه ای عبور می کند. به صورت همزمان آب سرد ورودی نیز از مبدل صفحه ای می گذرد و در اثر انتقال حرارت از آب گرم مدار گرمایش به آب سرد ورودی، آب گرم مصرفی تامین می شود.
با توجه به این که در پکیج های دو مبدل، آب گرم مصرفی به صورت مستقیم با شعله تماس ندارد، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای دیرتر اتفاق می افتد.

مقایسه پکیج های تک مبدل و دو مبدل

مزایای پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور

ویژگی ها و مزایای پکیج های ایران رادیاتور عبارتند از:

  • راندمان حرارتی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • استقلال کامل واحدهای مسکونی از یکدیگر
  • عملکرد آرام و بی صدا
  • مجهز به انواع تجهیزات ایمنی
  • دارای سیستم محافظت در مقابل کمبود آب
  • مجهز به سیستم محافظت در برابر یخ زدگی
  • نصب، راه اندازی و سرویس و نگهداری آسان

نکات انتخاب پکیج ایران رادیاتور

  1. برای محاسبه تقریبی ظرفیت مورد نیاز پکیج، معمولا متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 و متراژ واحد اداری را در عدد 100 ضرب می کنند.
  2. در صورتی که مسیر افقی دودکش بیش از 30 سانتی متر باشد و همچنین در صورتی که محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد، استفاده از پکیج فن دار الزامی است.
  3. پکیج های دو مبدله معمولا در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا مساحت ساختمان بیش از 120 متر مربع باشد یا آب سرد ورودی به پکیج دارای املاح (سختی) زیادی باشد.
  4. فشار آب شهری در محل نصب دستگاه پکیج گازی باید در محدوده 0.5 و 3.5 اتمسفر باشد.

خرید انواع پکیج ایران رادیاتور خرید پکیج ایران رادیاتور

موارد مربوط به نصب رایگان پکیج ایران رادیاتور

  • بررسی و تعیین محل نصب پکیج
  • قرار دارن پکیج ایران رادیاتور در محل تعیین شده و اتصال آن به شبکه آب، برق و گاز
  • شستشوی مدار رفت و برگشت گرمایش پکیج
  • راه اندازی پکیج ایران رادیاتور
  • آموزش نحوه کار با دستگاه پکیج ایران رادیاتور

فروش انواع پکیج ایران رادیاتور بابهترین قیمت

شما می توانید جهت خرید انواع پکیج های ایران رادیاتور و همچنین انواع دستگاه های پکیج شوفاژ دیواری، روفتاب پکیج، یونیت هیتر و هیتر صنعتی با بهترین و مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahvieha.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما