فروش دستگاه های تهویه مطبوع مینی چیلر دایکین

در این صفحه ضمن بررسی برند دایکین با مزایای انواع دستگاه های مینی چیلر دایکین و همچنین نحوه خرید انواع دستگاه های چیلر و مینی چیلر و سایر دستگاه های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی برند دایکین

شرکت دایکین با بیش از 90 سال سابقه یکی از بزرگترین شرکت ها در زمنیه طراحی و تولید تجهیزات تهویه مطبوع در جهان می باشد و بسیاری از تکنولوژی ها و محصولات تهویه مطبوع در ابتدا توسط این شرکت ایجاد شده اند. برند (Daikin) دایکین از سال 1924 در کشور ژاپن تأسیس شده است. شرکت دایکین در سال 1924 با تولید اولین کولرهای گازی دو تکه (اسپیلت) تحول عظیمی را در طراحی سیستم های سرمایشی در جهان به وجود آورد، همچنین کولرهای گازی چند پنلی (VRV) نیز به وسیله این شرکت اختراع شد.
کمپانی دایکین در سال های 2006 و 2012 به ترتیب سهام شرکت های مک کوی و گودمن را خریداری کرید و با ادغام این شرکت ها، کمپانی دایکین به یکی از بزرگترین مجموعه های صنعت تهویه مطبوع در جهان تبدیل شد. امروزه محصولات تهویه مطبوع دایکین توسط 90 خط تولید در سراسر جهان از جمله کشورهای چین، مالزی، جمهوری چک، بلژیک و کانادا، تولید شده و به بیش از 150 کشور جهان صادر می شوند.
کمپانی دایکین مدعی تولید با کیفیت ترین محصولات تهویه مطبوع با راندمان بالا می باشد و به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای تهویه مطبوع در جهان شناخته می شود.
در حال حاضر انواع تجهیزات تهویه مطبوع دایکین از جمله انواع کولرهای گازی و اسپیلت، کولرهای گازی چند پنلی (VRV)، داکت اسپیلت، فن کویل، هواساز و پکیج، با بهترین کیفیت و تنوع بالا، تولید و به بازارهای جهانی عرضه می گردند.

مینی چیلر دایکین

انواع مینی چیلر دایکین

مینی چیلر های دایکین در انواع مدل های آبی و هوایی و با ظرفیت های مختلف تولید می شوند. همچنین مینی چیلرها را می توان با توجه نوع کمپروسر آن ها نیز دسته بندی کرد. مینی چیلرهای دایکین در مدل های معمولی و کم مصرف اینورتر موجود می باشند.

دستگاه تهویه مطبوع مینی چیلر دایکین فروش انواع مینی چیلر دایکین

مزایای مینی چیلر دایکین

  • راندمان بالا
  • کمترین میزان نولید سر و صدا
  • ضریب اطمینان بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • دارای ریموت کنترل
  • عملکرد بالای مبدل حرارتی
  • ابعاد کوچک و وزن کم

فروش انواع دستگاه های تهویه مطبوع و مینی چیلر دایکین

انواع محصولات تهویه مطبوع برند دایکین از جمله انواع دستگاه های مینی چیلر و فن کویل های دایکن، هواسازها و کولرهای گازی دایکین، با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahviesaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما