مزایای خرید انواع دستگاه های هواساز آکس

در این صفحه با مزایای انواع دستگاه های هواساز آکس و همچنین بهترین روش خرید انواع دستگاه های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

دستگاه های هواساز آکس

بررسی برند آکس

شرکت آکس (AUx) از سال 1986 تأسیس شده است و به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات تهویه مطبوع در گشور چین شناخته می شود. محصولات برند آکس با رعایت اصول بهینه سازی مصرف انرژی تولید می شوند و جایگاه ویژه ای را در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده اند. در حال حاضر محصولات تهویه مطبوع آکس از جمله انواع پکیج دیواری ویز من و هواساز، چیلر، مینی چیلر، فن کویل، اسپیلت و داکت اسپیلت، با تنوع و کیفیت بالا، تولید و به بازارهای جهانی عرضه می گردند.

انواع دستگاه های هواساز آکس

هواسازهای آکس شامل انواع تک منطقه ای و چند منطقه ای بوده و در مدل های ایستاده و افقی تولید می شوند. همچنین هواسازهای آکس با ظرفیت های مختلف برای انواع کاربردها تولید می شوند.

انواع دستگاه هواساز آکس

مزایای انواع هواساز آکس

برخی از ویژگی ها و مزایای دستگاه های هواساز آکس عبارتند از:

  • بدنه دستگاه از جنس گالوانیزه مقاوم با کیفیت بالا
  • سر و صدای کم دستگاه
  • دارای فیلترهای قابل شستشو
  • تعمیرات و نگهداری آسان
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب

نحوه خرید انواع دستگاه های هواساز آکس با بهترین قیمت

انواع دستگاه های هواساز و مینی چیلرهای آکس، چیلرهای تراکمی آکس و همچنین انواع کولر گازی پنجره ای ۱۸۰۰۰ و فن کویل های آکس با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahviesazi.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما